Thursday, August 5, 2010

satu hari di kelas food

"name a bacteria that is resistant to antibiotics"
*suara2 perlahan - tuberculosis...dan berbagai2 penyakit manusia*
"H1N1".wow.
"sho gulte?shooo???"
"H1N1"
"ente sho btedrus??"
"tibb basyari"
"allah a3eenak. ma bte3raf isim am virus aw bacteria????"

terjemahan


"namekan bacteria yang resistant kepada antibiotics" (namakan bacteria yang kena guna 2-3 antibiotics baru boleh jalan).
"H1N1"
"ape ko cakap? ape??"
"H1N1"
"ko ni blajar ape?"
"perubatan"
"god help you la wey. name virus dengan bacteria pun ko tak tau?"

moral : teruskan menjawap. salah pun takpe. koman-koman masuk blog aku je pun. haha.

6 comments:

dR dReamLoVeR said...

sy dgr prkara ini. tp sy hrp bukan kak one yg jwb. ke kak one yg jwb?

one_munawwarah said...

bukan ah. itu kan dak laki yg jawap tu. and it's not even malaysian pun

aisyahrkh7 said...

hai org kaya..
bru renew tnet connection ke?
kuikuikui..

btw smlm pe cite duduk bertemu lutut dgn sheikha?

one_munawwarah said...

tak bertemu lutut pun, dok atas
kerusi kan.

kena la jugak sedas "3 bulan mengaji satu rubu' je ke?"

nasib baik lepas tu tak kena dah.

kacak said...

MRSA kot

one_munawwarah said...

bukan. it's animals' disease.