Saturday, September 26, 2009

by chance, significant different or destined?


kau tahu, bila belajar biostatistics kita mula berkenalan dengan Dr.yousef qaud yg amat aku sukai. yang penting kita bertemu dengan perkataan by chance dan significant difference. by chance. kebetulan. aku tak percaya kebetulan. there's no such thing. yang ada hanya suratan. it is all destined, pre-destined. setiap yang Tuhan datangkan dalam hidup aku, setiap manusia dan setiap kejadian. sent from above. setiap kamu adalah yang diutuskan Tuhan dalam hidup ini. terima kasih Tuhan. terima kasih. atas setiap insan yang aku syukuri kehadirannya,  mudah-mudahan ada juga insan yang mensyukuri kewujudan aku dalam hidupnya.

.                                                              .


3 comments:

FdausAmad said...

salam,
gua nak ajak lu dtg lepak blog gua.Rilek rilek beb.

Selambe..

Unknown said...

one of d colours that painted on my life's canvas is you...n that's beautiful..

atiqahdahalan said...

awwww, lela that's so sweet =)