Tuesday, June 8, 2010

tembikai laici


tembikai laici. aku nyaris terlupa wujudnya minuman ni. aku rasa korang pun ada yang sama-sama lupa macam aku. (td before mula menaip aku ingat nak pos gambar dan tulis sebaris ayat je. tapi macam feel lebih plak, harap bersabar membaca). yelah, balik mesia asik order teh ais je. aku lupa jugak malaysia ada laici segar. aku ingat laici semua memang dalam tin. eh, tapi mana dtg dlm tin kalo takde yang real kan..?

manade tembikai laici sini. kedai cocktail lubnan yg hebat tu pun takde kot. cer bgtau aku kat mana ada kat irbid ni. aku minum syamam je petang tadi. heh heh heh. 

ok, ayat sebaris yang aku nak tulis asalnya tadi,
Bila satu kdai xde tembikai laici,u can either order smthg else,or cari kdai lain that has tembikai laici.life pun mcm tu.;-) 
copyrighted to onebonez.blogspot.com okeh sayings di atas. mwahahaha.

mantap tak? silalah applu  apply  macamana macamana pun dalam life u all. lain kali kita discuss panjang ya.
selamat malam.

p/s: kepada peminat phatroco, dy dah kembali blogging. dan dy tidak akan typo lagi. hahahahaha 

No comments: