Sunday, May 10, 2009

entry larut malam...

pindah rumah weyh... penat giler... kira-kira 3 ptg lagi aku dah berangkat ke csi lama (dulunya csi baru) kemas-kemas rumah basement tu... malam ni atau pagi ni kul 2... belum habis lagi unpack - barang aku sahaja... barang rumah toksah cakap lah.. memenuhi lebih separuh kawasan ruang tamu csi baru... ok, ini adalah csi ketiga.

setakat ni, plan aku untuk esok, blog kan tips cari rumah untuk 1st year... story sket pasal clutter and unclutter...

giler banyak barang2 aku ni... baru ku sedar... kita kalau x pindah rumah, xkan sedar baper banyak dah barang2 yang kita simpan... so... no wonder lah kan... aku berazam bila aku dah ada family sendiri nanti, aku akan pastikan sangat small clutter terdapat dalam rumah aku tu...

saje je aku menempek sini pagi-pagi buta ni... yelah, dah lama ak tak tido lewat more than 12 midnite ok..maklumlah, malam pendek..kenala hargai kan..

ok la...adios. esok aku nak gi ma7al abu-al-wafa2 beli "nut"... coat rack aku punya nat/nut (aku tak tahu eja) dah pecah...so, coat rack itu sudah terburai dan beg2 aku dah takde tempat nak bergayut... mungkin aku patut DIM (do-it-myself) satu tempat beg... haha... summer2 ni... xde coatrack pun bleh survive rasenye.... dan silikon untuk tampal cermin dan katkat sebab nak buat plumbing mesin basuh kesayangan yang telah lama kami semua rindui... weeee~ welcome back babeh... back in business!!!

mama, happy mother's day
kakak dan kak ida, happy mother's day on behalf of muaz and azam..
alangkah bestnye kak ida kalau esok muaz bleh panggil ummi, kan?

No comments: