Tuesday, October 27, 2009

mungkin oh mungkin


makin dekat nk exam mmg biase berlaku longgokan entry. agaknya lebih baik dari aku buat aktiviti2 selingan lain yg lebih banyak memakan masa. huhu. komplen sikit lah. strategy kali ni adelah utk kurangkan pergantungan dgn lecture notes. tp microbiology...terpaksalah!!! ak guna juga untuk subjek lain, cuma not as much mcm microb sbb mmg x ada source lain. hot betul lah bila ada facts yg bercanggah, ataupun susunan yg berbeza between lecture atyaf n morphine (abaikan kalau tak faham). sungguh lah, next system utk subjek yg kena depend sepenuhnya pd lecture notes, akan aku notakan sendiri je. sakit hati wooo time2 exam ni jadi camni. adepun, salah aku juga. what do u expect? to err is human kan.

ada doa yang Tuhan jawapkan, terlalu cepat dari yang aku sangkakan. alhamdulillah. sekejap aku rasa aku tak bersedia, tapi kalau tak bersedia, masakan Tuhan datangkan jawapan itu kan. ataupun Tuhan sebenarnya sekadar nak bagi hint saja, untuk menenangkan hati-hati kita. terima kasih ya Allah.

No comments: