Saturday, October 24, 2009

tanpetajuk


selamat hari sabtu. orang2 melayu irbid rata-rata masih sakit. boleh bersimfoni batuk bak kate cik phatroco kite. ye... aku pun dah x bape pasti dgn tahap kesihatan sendiri yg fluctuating.

was a rough month. bg aku, sbb keadaan kesihatan ni lah. dan lain-lain penyebab.huhu. x berapa hari lagi dah nak exam midterm utk musculoskeletal system. cepat sungguh seminggu berlalu. cewah. goodluck utk semua org yg nak exam. sejak dua menjak ni, bilik mmg memerlukan extensive dust cleaning.. nak2 plak pada objek2 berwarna hitam.ish3...

aku doakan semua org cepat sembuh, dan yg tak sakit mudah2an terus sihat dalam keadaan mensyukuri nikmat sihat itu. dan aku mintak Tuhan jauhkan semua org dari perkara2 yg boleh buat orang immunocompromised. amin.

aku harap peminat2 NUR KASIH TV3 tidak terjejas kesihatan mereka dengan rancangan2 jahat sarah saiko. dan aku harap penonton belajar sesuatu yg begitu bermakna, "KALAU ANDA MERAGUI SUAMI ANDA, SILA CONFRONT SUAMI ANDA, BUKAN PEREMPUAN LAIN". ish3... communication lah dik...communication..! hot la ni kan... dan para suami perlulah menunjukkan jalan pada isteri untuk berlaku jujur.kalau ada apa2 cakaplah dik non. haih~ i umur 20 pun tau oke.

No comments: