Wednesday, October 14, 2009

too predictable???

usai kelas patho td aku membuat panggilan long distance ke encik along. ceritanya soal kerja lah. dan cerita si kecik muaz yg demam pelentong. kesian... along risau pulak kalau balik kampung nnti berjangkit ke azam. hoho. too young for pelentong. muaz pun too young i think. still waiting for along to upload muaz's recent pics sempena pelentong.

smpat aku refer Dr.Ziyad pula regarding tips2 org melayu minum air kelapa bagai. walaubagaimanapun, he resented the idea of making it worse in the beginning so that the boy can recover faster. lebih2 lagi minum2 air kelapa ni bukan evidence-based-medicine katanye. so, aku buat panggilan kedua pula mengulas lebih lanjut. balik nnt aku akan charge koman2 20jd sebagai khidmat konsultansi. hoho.

encik along pun bertanye. balik ke end of this year? aku ragu2. sbb siang td mcm terfikir jua nak balik. tp sebab aku telah membuat belian besar baru-baru ini. aku terpaksa tukar plan.

along dengar kamu beli komputer, betul?
betul, long. laptop takleh menyala. (baca:switch on)
hai. along datang haritu ok je. 
haritu mmg ok long. pastu dah tak ok dah.
i know lah.. u're making excuses je ni to buy a new one kan.
eh, tak... seriously takleh menyala laptop tu..

aku sertakan ini sahaja. pointnye aku nak kata.

adakah aku terlalu predictable sehingga setiap niat aku boleh dibaca? tp seriously aku start cari desktop utk dibeli setelah laptop itu terpadam2 sentiasa. bukan cari dulu baru dia terpadam2 okeh. saye yg innocent. tp sesekali aku usahakan juga bg menyala. fail banyak lagi tak transfer. maklum saje org busy amat. ataupun adik beradik aau family aku memahami aku tahap terlampau?



1 comment:

Laila said...

wahaha...sudah dapat yg baruuuu...
ala...keciannya pd anak sedre kesayangan one kene dmm pelentong...moga cpt smbuh..