Monday, July 6, 2009

direction


hey.

erm. (nak mengeluh la tu kan). alhamdulillah aku dapat dah amik kelas wellness. sepatutnya aku duduk dekat meja tu, study apa yang patut. tapi, ada sedikit yang perlu aku bebelkan. ke mana sebenarnya halatuju onebonez.blogspot.com yang aku cintai, lagi kasihi lagi hargai. a part of my life. manfaat apa yang aku mampu beri pada kamu kalau terus2 aku hidangkan dengan cerita-ceriti aku di bumi Jordan, yang semakin hari semakin menggamit rasa cinta dalam hati ini.

aku, dari dulu cuba memahami dia. mengenali dia. tapi, aku sekarang lebih suka kalau aku tidak pernah berusaha untuk itu semua. sebab semakin aku cuba memahami dan mengenali, aku semakin lemas dalam lubang yang kugali sendiri. aku menjadi semakin keliru, semakin tidak memahami dan semakin tidak mengenal. semakin dan semakin. aku tumpang gembira untuk setiap kebaikan yang hadir dalam hidupnya, tapi aku tidak boleh terus-terus dalam kekeliruan. boleh jadi sebenarnya memang dia yang keliru, jadi aku sebagai penonton memang tidak dapat menangkap perjalanan cerita ini.

kawan-kawan aku pun agaknya sama-sama keliru. kan? kita serumah dah keliru. haha. terima kasih ku amat-amat untuk una, ain + dijah atas sokongan dan menemani perjalanan aku ini. haih. marilah kita study immune. ngehee.

hari kau menjadi seorang asing dalam hidupku sebagaimana kau pernah dulu. atau sebenarnya kau memang sentiasa asing dalam hidup ini. tapi, aku mensyukuri setiap yang berlaku ini, barangkali Tuhan ada yang ingin disampaikan kepada aku melalui kamu. dan aku terus membaca tanda-tandaNya. terima kasih ya Allah. peliharalah hambaMu ini dalam perasaan ini.(-_-)

No comments: