Tuesday, July 7, 2009

pilihanraya MPPM Jordan

untuk pertama kalinya, (adepon ini adalah tahun kedua je aku kat jordan ni) rumah aku terkena tempias bahang pilihanraya MPPM. bicara soal calon, perlembagaan, usul dan cadangan. agaknya kita dah tua-tua ni...barulah...
entry malam ni, bukan lagi aku nak berkempen, (aku dah punya calon2 favoooo) based on credibility dan pemerhatian dari kempen2 orang. anyway, sini ada kempen menarik . sebenarnya sebab aku stuju dengan calon2 pilihan blogger ni. ada point bernas.
yang penting sekali adalah, ketahuilah bahawa adalah satu tanggungjawab di atas bahu kalian dan aku juga untuk membuang undi pada tarikh yang telah ditetapkan - mudah-mudahan ada ganjaran dari Allah untuk usaha kita yang kecil ini. kepimpinan dan Islam itu bukan dua benda yang boleh kita pisah-pisahkan, ianya perlu berjalan seiring bagi aku. jadi, sepanjang minggu ni, aku akan letaklah pautan ke blog SPR-MPPM untuk memudahkan kalian menjenguk + ambil tahu perkembangan dan membuat pertimbangan yang bijak. UNDI anda adalah rahsia.
internet dah mencapai CAP limit, internet throttled to 64 Kbps. adoi. summer room makeover. =)

No comments: