Sunday, July 19, 2009

rindu~

entry ini berbentuk personal, bacaan untuk yang mengenali aku sahaja. sekian.

hawtt jugak aku - cewah, padehal aku pun lambat masa agm baru ni. tak cukup korum nak bersidang. sape tak buang undi adelah sangat rugi, ignorant lagi reluctant (saje tambah reluctant bagi rhymes kan). the csi's mlm bukan main berkobar2 lagi nk turun agm, lastnye aku sorang je yang slamat smpai ke crime scene, itupun dah lewat. seb baik sidang pun mula lewat. rasa best plak semak2 dokumen time agm. haha. tapi, betul ckp pengerusi sidang, tak best kalau asik bincang ralat aje agm kite ni. next year kite bincang usul + cadangan je panjang2.

anyway. aku still can't get over stupidity of letting go my LG secret. along ngan kakak made their point, very clear and made sense. tapi, aku rase aku tetap bersalah melepaskan buah hati pengarang jantung aku tu pergi. (especially tiap kali ak nak snap gamba pakai cookie ni. video, lagi la... dari 120fps punye video cam capacity pergi 12fps... camne nak survive yang oiiiiii) pulak tu, aku discover yang LG arena pun 30fps je, yang ada 120fps hanyelah LG viewty smart serta LG secret. erk. dan aku pun terkenang imej2 serta video2 berkualiti zaman aku bersama cik secret dulu. oh, syahdunya!!!

so, sekadar nak bagi beringat lah kat orang2 yang terfikir nak tukar phone tu, always go for better phones. jangan tau nak untung je macam aku, (yelah...simpan lama2 lagi mestila lagi tak laku bile nak jual kan.. dulu aku jugak yg ckp ngn along, ini nak pakai sampai grad ni...) ha, ye lah sangat cik minah... skarang makan hati lah kan. kan aku jugak yang kata, it's all about knowing what you really want, dan kali ni nampaknye aku dah tersilap. temanya, aku mmg kalau saranan dari along n kakak or angah... memang serta merta je aku ikut, tanpe memikirkan perasaan sendiri lagi. cewah.. itu namenye, kurang yakin diri secara berkala.

so...inila gambar2 yg di-snap menggunakan LG KF750 aka secret yang amat aku sayangi tu kan... T_T









-hari-hari balik skolah ak capture gmbar putik2 pada pokok ni...baru pandai main fokus kononnye kan-


-me and leen, lab anatomy dengan Mr. Ali (so they call him,aku ikut je)-




-lilies yang sure akan kamu lihat banyak di wedding aku nanti- wink wink blink blink-




-breakfast favoooo. butter & jam-
p/s: takleh terime aku summer ni xde shay bil 7aleeb, aka chai latte aka teh susu. bosan hari2 minum white coffee



tak dapat dikenalpasti tangan sape...yang penting ni masa kat tabaqat fehl aka pella. menu ayam goreng + tomyam. pella banyak ulat bulu, not recommended for spring trip.



on my birthday celebration, terharu giler. first time ramai sgt sambut besday aku. hari pertama kelas cvs. ye, baju merah bulat2 itu masih dipakai ke hari ini ye kawan2. walopun ada usaha2 pihak tertentu cuba membuangnye. adepon ak tak wat entry birthday cuz this year's was something too special to share. =P haha. exclusive la konon. time kasih sbb ak masih bleh kutip hadiah setelah bbrp bulan besday berlalu.



among the final pics snapped. ak beli monopoly, sesi merapatkan ukhuwwah csi la kononnye.. setakat ni dah 2x game, main secara mingguan. haha. minggu ni xleh sbb exam barangkali.


ape dikenang barang yang tiada~ mendoakan kebahagian secret itu di tangan tuan barunya. =)
kredit to milimilo.blogspot.com untuk tutorial membuat skrol ini. tengiu tengiu.
p/s: aku semakin hari semakin cinta akan tanah jordan ini.

No comments: