Monday, July 13, 2009

penat yang nikmat.

maka kerja aku setelah dua tahun pun berakhir petang tadi. aku rasa ayat ni salah, bukan berkahir, harapnya permulaan untuk sesuatu yang baru. mesyuarat muhasabah PR, atau setengah tempat lain namenye post mortem. meskipun bukan di morgue.
penat bukan satu perkataan untuk menggambarkan hari ini. puas, mungkin. aku masak skali for the jamuan, jadi post ini aku nak ucapkan juta-juta time kasih untuk my dear csi members - ain, dijah and una for your help and support, bukan untuk harini je.. in fact for the whole 2 years aku berkerja dalam PR = jkk pembangunan rohani. kalau bukan u all, tak tahulah macam mana nk survive these years. di kala permai kurasakan ketandusan sumber manusia.
*aku blaja potong nenas harini. giler susah. this hols aku akan suruh mama ajar the right technique*
jadi, nak minta maaf pada semua orang sepanjang aku uruskan kelas tafaqquh ni, sape tak amik kitab wafi lagi bleh contact saye. aku katakan pada successors for PR bahawa joining PR adalah satu peluang. tapi peluang tu hanya akan kita nampak setelah kira bekerja dengan PR. masing2 berjumpa dengan peluang yg berbeza, dan PR adalah among the best things that has ever happened to my life.
terima kasih semua, juga untuk kak ninah yang telah merekrut saye semase first year.
sesungguhnya hari ini penat menjadi nikmat. dan mataku menuntut hak. wassalam

2 comments:

pensilkayu said...

munawwarah,
sedapppp masakkk.
nanti kalau i kawen sini, tender cop kamu lah ye !! ha ha ha.

peluang yg dah memang terselit nama nama kamu yang juga dah tertulis olehNya. sesiapa yang mensia-sia kan peluang itu, berada dalam kerugian.

moga terus berusaha memberi dan memberi dan terus memberi :)

jumpa jam 12 nanti untuk bincang hal 'penting' tu ye.

selamat.

atiqahdahalan said...

no problemo (sounds like there's a possibility aje..) ehemm ehemm

macam biaselah, for 30 pax only =) meja pengantin je ke kan... hihi

sama-samalah kita memberi dan terus memberi.