Saturday, August 22, 2009

mohon maaf dan salam ramadhan.


aku mohon maaf atas setiap hati yang terluka dengan pos aku sebelum ni, bahkan aku dah delete pun. i learnt my lesson.Selamat menjalani ibadah puasa untuk semua.

aku besar kemungkinan tak meng-update untuk sementara waktu. aku perlu ruang, memahami manusia mahu apa sebenarnya dari aku. jadi, aku sangat sangat sangat galakkan korang melawat blog kesukaan aku selepas blog saliq, iaitulah blog JKK Pembangunan Rohani Permai. mudah2an korang dapat manfaat sama macam apa yang aku dapat kat irbid ni.

again, mohon maaf dari semua. tak ada yang bersalah kepada aku. =) saye rilek2 saje.

take home message : berfikir, dan fikir dan fikir before u do or respond to anything cuz there are things which can't be undone. a post may be unpublished - yet the scar stays.

No comments: